21 decembrie 2008

Urări de Crăciun... sau cam aşa ceva.



Dat fiind că tot se apropie sărbătorile de iarnă - alias Crăciunul şi Anul Nou - şi dat fiindcă se apropie colindatul şi respectiv uratul - alias pălincă şi cârnaţi - am adus nişte urări pe care să le adăugaţi colindei voastre.
Prima e una veche şi clasică, dar mi se pare foarte tare, aşa că iat-o:

Mă uitai pe ferestruică
Şi văzui pe masă ţuică,
Văzui carne şi cârnaţi,
Nouă de-alea să ne daţi.

Sau una originală (asta e de plecare):

Rămâi gazdă sănătoasă,
Să ai multă lume-n casă,
Ţuică şi cârnaţi pe masă,
De noi însă n-ai scăpat,
Că venim şi la Urat!


Şi până la Crăciun mai găsesc câteva...
EDITARE: Se vede că am băut. În loc să scriu "colindatul şi uratul", am scris "colindatul şi udatul". Bine că am corectat chestia aia la timp. Parcă mă şi vedeam de colindat zicându-le gazdelor "Hristos a Înviat!".