15 decembrie 2008

Ceva e putred în Cotroceni...



Astăzi, surprinzător, Stolojan şi-a anunţat retragerea din postul de premier al României, în favoarea "celor mai tineri"... iar Băselu l-a numit repede, repejor, să nu apuce PSD-ul să se vîre în problema asta, pe Emil Boc premier. Şi culmea culmilor, Boc e tot de la PD-L. Scârbit de această ştire, am decis să mă descarc pe blogul meu, unde nu se vîră nici dracu' să se ia de mine.
Deci dacă un idiot precum Emil Boc poate ajunge premier, atunci orice tâmpit poate aspira la această funcţie... păi în cazul ăsta peste 4 ani merg şi eu la Cotroceni şi candidez! Orice român cu măcar un gram de creier în cap îşi dă seama că faza asta e doar de faţadă - e simplu: Băsescu nu s-a mai înţeles cu Stolo, aşa că l-a numit pe Boc premier, pentru că pe el îl poate manevra cel mai uşor. Politica noastră e un teatru de păpuşi: Băsescu e păpuşarul, iar PD-L şi UDMR sunt marionetele.
Ca să vă faceţi o părere despre Boc, iată un filmuleţ arhicunoscut pe net, dar pe care nu pot să mă abţin să nu îl postez şi eu aici: