14 decembrie 2008

Premiile Vivat România 2008



Cum toţi au mai nou o gală de premii, m-am gândit să îmi fac şi eu una, că vezi Doamne, altfel cad de prost. Aşa că am anumite întâmplări din viaţa de zi cu zi pe care le-am nominalizat:
- Cea mai horror situaţie: am intrat într-un magazin de CD-uri, DVD-uri, etc., şi am văzut pe un raft, un CD cu titlul "Manelele - Viaţa mea", cu o poză cu Guţă pe copertă. Am crezut că fac infarct.
- Cel mai imposibil scenariu: să mai primească Tăriceanu un mandat de premier în timpul lui Băsescu
- Cea mai tâmpită lege: triplarea taxei auto
- Cel mai prost subiect abordat de un ziar: "perversa" relaţie dintre Mihaela Rădulescu şi Dani, care s-ar putea să nici nu existe (da, există posibilatea asta, paparazzi sunt experţi în Photoshop! Asta e prima cerinţă înainte să te faci Paparazzo: să "te ştii" în Photoshop).
- Cea mai idioată alianţă: între trustul Intact şi RCS-RDS, pentru transmiterea GSPTV. Singurul lucru care mă face să mă mai uit la Antenă e emisiunea lui Mircea Badea, altfel aş şi şterge postul din memoria televizorului, în semn de protest. Rămân de părere că asta a fost o mutare făcută de burtoşii însetaţi de bani pentru profitul lor propriu. Adică noi băgăm GSP TV doar în reţeaua RCS-RDS, şi pe ăia ce protestează că vor să vadă meciurile, îi băgăm altundeva! (se subîbţelege unde).
- Cel mai deştept politician: Băsescu pentru că el tace şi face. În timp ce Tăriceanu, Geoană, Stolojan şi ceilalţi capi ai scenei politice se păruiau pentru postul de prim-ministru, el a numit pe cine a vrut (se numeşte lovitură de teatru, la fel ca atunci când Băse a vândut flota), şi apoi poa' să zică ceilalţi ce-or vrea... cui îi pasă?! Important este că şi-a făcut el guvern pe care să îl poată manevra după bunul plac.
- Cel mai "senzaţional" talk show: "Serialul Elodia", care, surprinzător are 200 şi ceva de episoade şi continuă. Rămân şi aici la părerea mea că Diaconescu încearcă să concureze cu "Tânăr şi Neliniştit" (unde Lazarus e tânărul şi Diaconescu neliniştitul, pentru că ştie că dacă Elodia va fi găsită, OTV-ul nu va mai avea audienţe şi emisiunea lui va cădea. Şi mai am o idee legat de Elodia... dacă ăştia de la OTV o ţin pe undeva, gata să o scoată la iveală la momentul potrivit, adică când reuşesc să ajungă la 5000 de episoade?!).
- Cel mai tare om din media: Mircea Badea, pentru că spune lucrurilor pe nume şi nu se teme să îi ia la mişto pe toţi politicienii, mai ales pe Băsescu.
- Cel mai tare ţigan: aici am mai multe variante: prima - Mailat, pentru că a dovedit că ţiganul tot ţigan e şi în România şi în Italia, iar a doua tatăl lui Bănel Nicoliţă, pentru că a fost prins fără bilet pe metrou, astfel subliniind faptul că ţiganul tot ţigan rămâne, chiar dacă fiul lui joacă la Steaua.
- Cea mai reuşită schimbare de sex (transsexual, travestit, etc): Naomy, pentru că a reuşit performanţa să fie luat(ă) la mişto de Morar de la Antena II şi să fie dat(ă) afară de Bahmuţeanca de la emisiunea ei.
- Cea mai tare emisiune de radio: Broasca Dilie, la Radio 21, pentru că au reuşit să facă un show de calitate şi fără Buzdugan şi Morar, care au trădat şi au mers la Radio Zu.
- Cel mai tare "manual": ghidul CNA, care ne învaţă că "eşti cool dacă vorbeşti corect". Adică ne învaţă să vorbim corect româneşte, pentru că, vezi Doamne, românu' ştie o singură limbă şi nici aia bine (ţiganu' face o limbă întreagă din juma' română şi juma' ţigănească, aşa că nu intră aici).
- Cele mai falnice "coarne": acordat lui Irinel Columbeanu, după faza cu şoferul Monicăi, alături de care ea a făcut un pictorial la revista Maxim.... şi cine ştie ce alte favoruri i-a făcut şoferul Monicăi sau invers...
Cam atât pe moment, că eu când mă apuc de scris nu mai ştiu să termin. Dacă aveţi idei despre alte nominalizări, scrieţi la comentariile acestui articol.

EDIT: să fie clar, premiile acestei gale constă în ceea ce am primit din promisiunile lui Tăriceanu: nimic.