21 decembrie 2008

N-are rost...



Degeaba am dat ultimatum, degeaba nu am scris trei zile la rând, deşi aveam ceva subiecte de comentat, tot nu s-a votat în sondaj. Nici măcar ameninţarea cu ştergerea blogului nu a schimbat situaţia. Am ajuns la concluzia că vizitatorii mei (cu riscul să jignesc pe cineva), sunt atât de leneşi încât trebuie să vină altcineva să le bage adresa blogului şi să mişte rotiţa de la mouse ca să citească mai jos. Măi oameni buni, v-am făcut o mare favoare cu sondajul. Dacă, vezi Doamne, vrea cineva să-şi dea cu părerea despre blog şi e în situaţia de mai sus, sondajul e foarte util. Adică îi zici ăluia care ţine mâna pe mouse pentru tine: "bă votează aia, adică în loc să scrii că e naşpa dai un singur click et voila!". Dar şi asta e prea greu...
Am să las sondajul acolo, dar nu cred că are vreun rost, oricum până în vecii vecilor nu va vota nimeni, sunt convins de asta. Nu mai încerc să conving pe nimeni, sub nicio metodă să îşi dea cu opinia despre blog, pentru că lumea nu mai ştie ce e aia opinie. Cu toate astea, nu am să mai pun NICIODATĂ vreun sondaj pe blog. De ce? Pur şi simplu pentru că n-are rost. Şi nu mai fac nici schimbările pe care voiam să le fac. De ce? Tot fiindcă n-are rost. Asta e, n-are rost să fac ameninţări idioate sau chestii de genul ăsta din moment ce nu îi pasă nimănui de ele. Am să postez normal în continuare, şi nu mai insist pe tema sondajului. Dacă vrea cineva să mă înjure pentru că l-am făcut leneş, există opţiunea "other" în sondaj şi poate să zică ce vrea, dar dacă face acest lucru, se simte.