10 decembrie 2008

În categoria "De tot râsul..."



Cum spuneam mai sus, în această categorie, azi, în ziua de miercuri 10 decembrie, când vremea e stabilă, cer înnorat, temperatura milimetric peste limita de îngheţ a apei, intră un filmuleţ "furat" de mine de la cei de la Unguru Bulan care au făcut şi ei mişto de el. Am zis, de ce să nu îmi exprim şi eu părerea.
E vorba despre o melodie făcută cu scopul "antidrog". Îi zice simplu, "Nu te droga". Vă recomand să ascultaţi această melodie într-o cameră izolată fonic, sau dacă nu, de preferat cu termopane (şi alea solide!) şi să aveţi pregătite dopurile de urechi pentru cazul în care consideraţi că nu mai suportaţi teroarea.
Mesajul este puţin neclar. Adică are două tăişuri:
1. Vor să arate cum ajungi să cânţi după ce te droghezi, caz în care,Dumnezeule, am să arunc în WC toate cele 10 kg. de Marijuana pe care le aveam pregătite pentru party-ul de revelion, pentru că eu, cât sunt de afon, n-aş putea scoate o piesă atât de... groaznică.
2. Vor să arate că nu e bine să te droghezi, însă cu versuri prost făcute şi nişte cântăreţi de mâna a treia (ce să-i faci, suntem în criză financiară, nici cântăreţi ca lumea nu îţi poţi permite în ziua de azi), mesaj care în mod sigur nu va fi băgat nici măcar în aia mă-sii de cei ce sunt dependenţi de droguri.
Iată piesa... (apăsaţi PLAY pe riscul vostru):