9 decembrie 2008

Doi ani voi, doi ani noi!



Nu prea îmi surâde ideea că scriu iar despre politică, dar chestia asta e fenomenală. Deci, ceea ce urmează reflectă inteligenţa lui Mircea Geoană. Adică, el zice să se stabilească doi ani un premier de la PD-L şi doi ani unul de la PSD. Asta nu se poate, şi orice om care ştie cât de cât Constituţia ar trebui să ştie. Se vede deci cât de mult se bazează guvernul nostru pe Constituţie! Felicitări domnului Geoană pentru minunatul comentariu, care mi-a stârnit râsul când l-am auzit la Revista Presei. Dacă Băse acceptă asta, nimic nu mă mai surprinde... dar ştiu că nu va face acest lucru. Marinarul nu vrea premier de la PSD sau PNL sau UDMR sau orice alt partid. E hotărât să-şi aducă premier de la PD-L, de ce nu chiar pe el?! Se ştie doar că nu vrea să păţească iar ca şi cu Tăriceanu... dar stai aşa! Cine dracu' îl va vota iar pe Băsescu?! Mai bine ştiu că aleg PSD-ul şi iasă iar Bunica preşedinte (ştim noi că faza cu Năstase sau Geoană preşedinte e faţadă, tot el va guverna din umbră), măcar Iliescu nu ne băga în UE ci în aia mă-sii şi ne lăsa în pace cu taxele auto, care deja ajung la rangul de idioţenii totale. Deci taxa auto a ajuns o porcărie, pe care politicienii noştrii o tot măresc, vrând să profite de ea. Ştiţi ceva?! Mai bine merg pe jos!