10 decembrie 2008

Decizia lui Băse...



Am citit pe situl Jurnalul Naţional că Băsescu l-a nominalizat pe Stolojan premier (de menţionat că în prima propoziţie l-au poreclit "Băsesacu", care e greşit, fiindcă i se zice ori "Marinarul" ori "Băselu", dar oricum, felicitări pentru noua poreclă a preşedintelui. Articolul respectiv nu m-a surprins deloc. Eram sigur că aşa ceva se va întâmpla, inevitabil. Stolojan premier pe 4 ani, nu pe 2, cum a sugerat inteligenţa sa, domnul Mircea Geoană. Păi bine măi marinarule care eşti, vezi că te-ai găsit deştept, mă?! Ştii că nu vei mai fi preşedinte de la anu' şi atunci zici că măcar premierul să fie de la PD-L. Bravo. Cu multă minte înainte. Şi auzi ce zice Stolojan, cică vrea să formeze guvernul în 10 zile... păi mă nene, nici nu îţi trebuie zece zile, că Băsescu are deja lista făcută şi pac! pac! Pe ăsta îl pui deputat, pe ăsta senator, pe ăsta nimic că e de la PSD, şi tot aşa. Sunt curios ce reacţie o să aibă "limbricu'" la asta. Cred că o să zică ceva în genu "ungurii i-au înverzit creierul lui Băsescu şi d'aia face ce face!".
Mă rog, să lăsăm politica în pace că m-am săturat de ea.