23 decembrie 2008

Hai să nu!



Mulţi bloggeraşi s-au apucat să îşi schimbe aspectul blogului, să îi dea o temă de sărbători. Pentru că ceea ce am văzut pe net nu mi-a plăcut într-atât încât să fac şi eu o astfel de schimbare, sau pur şi simplu pentru că integritatea blogului e mai importantă decât aspectul de sărbători (normal, schimbi tema, ţi se dezmembrează toate elementele din pagină, unele chiar se şterg, şi totul trebuie reconstruit), am decis să las blogul aşa cum e. În schimb am adus acest minunat brad exact deasupra postărilor. Şi, ca un cadou special de Crăciun pentru voi, am mutat sondajul acela enervant în josul paginii, să nu vă mai deranjeze. Încă o problemă care se pune pe net e că orice idiot îşi cumpără domeniu web. Nu vreau să insinuez că nu fac parte din categoria "orice idiot", ci doar că eu în vecii vecilor nu îmi voi lua domeniu web pentru acest blog. Nu merită. Cei care îl citesc îl pot citi şi de la această adresă. Credeţi-mă, există lucruri mult mai tari cu care să îţi goleşti portofelul decât să îţi cumperi domeniu web... de exemplu ai putea să dai banii ăia statului, plătindu-ţi taxele.
Oricum, bradul s-ar putea (nu neapărat) să fie singura decoraţiune de sărbători pe care o aduc blogului. Motivul meu este unul foarte bun şi logic: cu cât mai multe "decoraţiuni" pun pe blog, cu atât se încarcă blogul mai greu, aşa că prefer să nu încarc prea tare biata pagină web. Sper că nu v-aţi supărat că nu sunt un barosan şi nu îmi "bag" temă de Crăciun... şi dacă v-aţi supărat, asta e, mergeţi înapoi la masa de Crăciun încărcată cu sarmale şi cârnaţi şi îndopaţi-vă, că doar aţi ţinut post, nu?!