29 aprilie 2009

Post Scriptum

Am uitat să menţionez că avem un nou selecţioner la Naţională (toată lumea ştie, dar trebuie să notez şi eu undeva, altfel rămân prost). L-au pus pe Răzvan Lucescu în locul lui Piţurcă. V-am zis eu cu puţin timp în urmă că îl leagă de rachetă pe Nea Piţi şi îl "zboară" de la Naţională?! Uite că aveam dreptate.
Şi uite că mi-am mai adus aminte ceva. Corupţia. E peste tot: şi în politică, şi în fotbal, şi în poliţie... nu te mai poţi încrede în nimeni să facă ceea ce îi ceri fără să îi dai o mică şpagă de asigurare. Chiar şi medicii la spital îţi cer, indirect, mită. Există situri care descurajează darea de mită, dar până şi creeatorii acelor situri ştiu că fără şpagă nu se poate. Atâta timp cât există corupţie în România, treaba stă în felul următor:
Ai şpagă, bine, n-ai şpagă iarăşi bine, dar nu de la mine.
Sper că aţi înţeles. Pentru că la fel cum Popa nu repetă slujba pentru babele surde, nici eu n-am s-o spun de două ori.
Voiam de fapt să mă leg de arbitrii de fotbal... dar oricine a urmărit Sport.Ro şi nu numai în zilele astea ştie tot ce se poate şti despre acest subiect. Am pus şi un sondaj legat de asta, mai jos, pe bara din dreapta.