3 aprilie 2009

Experiment

Vă rog să luaţi în serios următorul experiment, pentru că nu e de glumă, şi chiar am nevoie de un pic de ajutor:

Mi-am făcut cont pe Wordpress şi am făcut acolo un blog Vivat România, importând postările de aici printr-un feature de-acolo. Problema e că Wordpress foloseşte limbajul CSS, la care eu sunt varză şi nu ştiu să schimb tema, de exemplu, aşa că folosesc una din temele lor basic (care sunt mult mai tari decât temele basic de la Blogger).
Întrebarea mea este: este Wordpress mai bun decât Blogger? Merită să deschid Vivat România şi pe Wordpress, sau nu are sens?! Vreau nişte opinii ca să ştiu să nu îmi mai bat capul degeaba. Există jos, sub postare, un textuleţ scris sub formă de link: "comentarii 0", pe care dacă daţi click puteţi lăsa un comentariu chiar şi fără a avea cont de Blogger. Vă rog comentaţi şi spuneţi-mi opinia voastră, pentru că aceasta contează! (La naiba, asta începe deja să sune a reclamă politică!)

Mulţumesc.

PS: Ca să fie mai uşor: Comentaţi aici.