4 aprilie 2009

Doamne Dumnezeule!!!!!!

Nu aş fi postat la ora asta târzie, însă am descoperit ceva incredbil! Incredibil de idiot, din punctul meu de vedere. Cică unu' se crede Iisus Hristos şi are un site, şi a scris o carte: "Autobiografia lui Iisus Hristos". De când mă ştiu sunt creştin ortodox, dar ceea ce am văzut pe acest site este o blasfemie cu B mare. Ce fel de cretin ar crede aşa ceva?! După ce am citit, şi după forumul în care nimeni nu îşi exprimă de fapt părerea, iar topicurile sunt închise, trag concluzia că tipu' e ca un fel de Mama Cireşica. Adică un şarlatan care se dă barosan. O spun odată şi vreau să rămână aşa: Când Iisus Hristos va veni va fi sfârşitul lumii. Asta o ştie toată lumea care a citit măcar în trecere Biblia sau a mers la Biserică din când în când. Şi după Iisus au apărut şi Apostolii! Toate astea mă fac să mă întreb... au băgat cumva Internet la Spitalul 9?!