10 ianuarie 2010

YouTube, scenă de lupte politice?

Căutând pe YouTube material pentru clipul cu premiile VR 2009 (care din păcate nu va mai fi scos), am dat peste câteva materiale politice, și, ca să nu mor prost, am căscat ochii la comentarii. Dumnezeule! Păi de-asta ne tratează ăștia din afară așa pe toți românii. Niște cretini se ceartă care ar fi fost mai bun ca președinte: Geoană sau Băsescu. Și găsesc lucruri de genul Geoană comunist, Băsescu marinar, bețiv, chior, și altele pe care nu le voi menționa aici.
Păi măi, PATRIOȚILOR, să nu mă apuc acum să înjur aici, deși aș putea să fac și asta fără nicio reținere, cum ați ajuns așa?! Auzi, să vă certați pentru doi găozari care nu urmăresc decât să fure cât mai mult de la noi, contribuabilii plătitori de taxe! Păi chiar așa? Să fim serioși, când citesc ce scrieți voi îmi vine să îmi fac bagajele și să mă mut dracu' din țară.
Adevărul e că m-am săturat de candidați care promit câte-n lună și stele și în final ne trimit pe toți de unde am venit, de mafioți care fraudează alegerile, fie ei reali sau imaginari, și de-astea. M-am săturat să mi se vândă gogoși de douăzeci de ani cum că odată vom trăi mai bine, că odată vom fi la nivelul europei de azi... da, sigur. Sunt convins că nu o să apuc nici măcar momentul când România va ajunge la nivelul nu a Angliei sau a Franței de azi, ci măcar a Ungariei. Asta e trista realitate, oricât ați încerca să mă contraziceți.