25 ianuarie 2010

Parapsihologu' lui pește

În ultimele zile, mogulii ne-au băgat practic pe gât încă o porcărie care se presupune că ar trebui să îl discrediteze pe Traian Băsescu. Cică atât la meetinguri, cât și la confruntarea televizată între el și ceilalți candidați era pe acolo un tip care cică e parapshiholog și i-a pus farmece lui Geoană ca să îl deruteze, să facă prostii și să piardă alegerile... nu știu exact despre ce e vorba, căci nu m-am uitat cu mare interes la emisiunile respective - nu mă pasionează prostia. Era o fază cu nu știu ce flacără vișinie sau așa ceva.
Astfel, la Sinteza Zilei, într-una din zilele săptămânii trecute, iete peste ce titlu îmi dau ochii: ”L-a ajutat Tata Omida pe Băsescu să câștige alegerile?!”. Vă spun sincer că m-a pufnit râsul când am văzut așa ceva. Asta e deja prostie în masă, propangandată de niște oamenii disperați după putere care nu pot suporta ideea că au pierdut alegerile și fac circ, deși în mod evident nu vor rezolva nimic, pentru că nu s-a putut dovedi că alegerile au fost fraudate, și deci Băse rămâne bossu încă 5 ani, să mă exprim în limbaj de cartier.
Și ce e faza cu flacăra vișinie?! Că nu am înțeles. Și sincer, nici n-am să caut pe net, pentru că nu mă interesează.