1 ianuarie 2010

Să îmi fie rușine!

Am făcut o mică mare greșeală cu sondajele Premiilor VR 2009. Votarea rămâne deschisă încă o săptămână, cu aceiași candidați. Totuși trebuie să menționez că l-am uitat pe Valeriu Lazarov la rubrica ”cel mai regretat dispărut în 2009” și în schimb l-am pus acolo pe Heath Ledger care e mort din 2008 săracu'. Îmi cer scuze de greșeală, o să mă revanșez eu cumva. Și alt lucru pentru care ar trebui să îmi fie rușine e că nu am pus și Avatar în rândul celor mai bune filme. Dar asta nu e mare lucru, fiindcă e foarte posibil să apară în rândul celor mai bune filme ale anului 2010. Asta pentru că, apărând cu o săptămână și ceva înaintea anului nou, noi, cei care nu am fost să îl vedem la cinema 3D din diverse motive, nu am apucat să îi admirăm efectele speciale cum trebuie.
Rețineți, votarea pentru Premiile VR 2009 e încă deschisă până săptămâna viitoare pe vremea asta.