1 iunie 2010

Începe CM 2010!!!

Vine vara... în România e grevă generală... iar în Africa de Sud începe Campionatul Mondial de Fotbal 2010. Nu am să intru în detalii, din moment ce am menţionat acest eveniment, oftând la gândul că nu m-am născut în Africa de Sud. Ţară săracă, dar de, se ţine Campionatul Mondial de Fotbal acolo, nu? În România ce se ţine?! Greva foamei eventual, că altceva mai greu.
În fine, hai să nu deviez de la subiect că n-am chef de greve azi. Iată grupele CM 2010: aici.
Uite şi programul meciurilor, cel puţin al grupelor: aici.
Şi cam atât. Am să fac o predicţie, care nu ştiu dacă va ţine sau nu: câştigătoarea CM 2010 va fi ori Spania ori Germania. Mă rog, vom vedea până la urmă cine joacă în finala din 11 iulie.
Iată un bonus de la mine - o colecţie de fonturi pe care să le folosiţi în documente, prezentări şi alte chestii: Click aici.