31 mai 2010

Locul 3 la Eurovision!!!

Nu-i rău deloc! Paula Seling şi Ovi au ieşit pe 3 cu piesa "Playing With Fire" aseară. Asta e bine.
Ceea ce e rău, însă, e că Românii sunt nişte sugaci. Moldova ne-a dat nouă 12 puncte, iar noi am dat Germaniei 12. Păi cum vine asta?! Nu sunt ei fraţii noştrii de peste Prut?! În plus, piesa Germaniei nici nu mi s-a părut cine ştie ce! Da' ce să-i faci, politica asta e prezentă peste tot. În plus, putem fi pe locul 3 că tot nu nu lasă direct în finală la anu'. Nu, că trebuie să meargă Anglia direct în finală, să iasă iar pe ultimul loc! Nu ştiu cum să vă spun, puţin îmi pasă că ei sunt organizatori: Anglia, Franţa şi alţi 3 şi merg direct în finală! BĂI! AM TERMINAT PE 3?! DA! Sutem peste locul 5? DA! Deci mi se pare corect şi cinstit să mergem direct în finală! Altfel de ce să mai concurăm?! Dacă oricum se practică discriminarea! Parcă UE descuraja chestia asta! De ce trebuie să aibă organizatorii întâietate dacă sunt varză? Pentru că piesa Angliei aşa a fost, VARZĂ! Cu V mare. Şi ce naiba caută Azerbaijan la Eurovision?! Nu concep ca o ţară din Asia să participe la un concurs a cărui nume începe cu EURO! Fir-ar să fie! Mă rog, ştiu că ăştia sunt între Europa de Est şi Asia de Vest şi au avut piesă faină, dar totuşi!
În concluzie, în UE nu vom trăi niciodată corect. Discriminarea există şi chiar dacă ei o descurajează, o practică cu neruşinare.