23 iunie 2010

DDD arestat!

Am citit pe net și am văzut și la OTV că a ajuns și Diaconescu la DNA cu nu știu ce afaceri dintre el, Doru Pârv și nu știu ce primar de comună, Ion Moț. În fine, nu mă bag, nu știu despre ce e vorba și nici nu mă interesează. Ceea ce e interesant, însă, e că fanii OTV-ului s-au adunat în față la DNA și au făcut scandal, strigând slogane de genul ”DDD te iubim și cu tine vrem să fim”, ba chiar instigând autoritățile cu chestii de genul: ”Ne-ați luat banii, acum și televiziunea poporului”.
Și mai interesant, însă, este interviul lui DDD dinainte de vizita la DNA, în cadrul căruia ”liderul poporului” a lansat un zvon conform căruia își va face partid și va candida la președiție la viitoare alegeri. Păi în cazul ăsta, DIACONESCU PREȘEDINTE! Are votul meu! Mai bine decât Băsescu și ai lui sau ”Bunicuța” și ai lui.