18 iunie 2010

Contraatacul Naturii

Vremea e dată dracului în zilele astea... la fel ca Boc... a plouat (și încă plouă) torențial... la fel ca legile tâmpite date de guvern... a bătut grindina, ne-a distrus grădinile și acum ne înecăm amarul într-un pahar cu apă, că de-aia avem destulă... la fel ca prostia din parlament. Vântul bate cu putere, iar copacii cad... ca și moțiunea de cenzură a opoziției.
Ce să mai zic, a plouat torențial la Turda azi, a bătut și gheață, dar nu orice fel de gheață ci de-aia mare, cât mingea de ping-pong (sau, mă rog, aproximativ cât mingea de ping-pong). Probabil și-a greșit ținta furtuna. Cred că se îndrepta spre București, mai exact spre Palatul Victoria, să-l prindă pe Boc și să-l acopere de gheață.
Sfârșitul lumii? 2012? Posibil. Sau poate că pur și simplu natura s-a gândit să ne ”răsplătească” pentru că ”am protejat-o” cum am putut.
În fine, acum vă las, mă duc să văd câte țigle mi-a spart gheața.