28 martie 2010

Monden

Acces Direct vs CNA
În ultimul timp am observat că Mădălin Ionescu și compania au demarat o campanie împotriva CNA-ului care îi ”hărțuiește„. Dați-mi voie să fac și eu o observație în acest caz. Mi se pare normal ca o emisiune TV difuzată la ora 17:00 să primească amendă de la CNA când în cadrul acesteia, un tip care suna în legătură cu un viol zicea despre un violator: ”Când îl prind îi tai pula jos!”. Scriu necenzurat pentru că așa a fost și în emisiune. Moderatorul nu s-a obosit să îl întrerupă și telefonul nu i-a fost închis respectivului decât după ce a mai scos pe gură alte câteva astfel de perle.
”Blonda lui Bote” fără ”Bote”
Ca să mă culturalizez și eu un pic, am zis să mai văd câte o emisiune la TV. Și, pentru că lumea zice că e tare, am dat pe show-ul lui Capatos, de la Antena 1. Exact atunci, se vorbea de faptul că Bianca Drăgușanu, alias Blonda lui Bote (asistentă la emisiune, mi se pare) a rămas fără Bote. Totul a degenerat de la niște poze pe care papparazzi (nu știu dacă am scris corect, dar ce contează?!) unui tabloid le-au surprins, și în care blonda se afla la balconul apartamentului lui Adrian Cristea, fotbalist la Dinamo. Ea susține că era însoțită de alte patru prietene și erau într-o simplă vizită. Bote, însă, băiat deștept, nu vrea să audă și pace! E decis să rupă orice legătura cu ”diva” (mamă, în ziua de azi orice panaramă cu silicoane e divă!) și vrea astfel să pună punct relației. La auzul veștii, speriată că își pierde marca înregistrată de ”Blonda lui Bote”, Bianca a izbucnit în plâns și a leșinat în direct (mă rog, pe pauza publicitară, dar dacă ei susțin că a fost în direct cine sunt eu să îi contrazic), aducând emisiunii audiență în plus (sper că îi dă Voiculescu o primă pentru asta, altfel s-a chinuit degeaba săraca). Părerea mea e că Botezatu a procedat bine în acest caz. De la o femeie ca și Bianca Drăgușanu nu ai la ce mare lucru să te aștepți. Dacă merge cu patru prietene în vizită la Adrian Cristea de unde știi că nu o să meargă la el singură pe urmă?! Sau, mă rog, nu neapărat la Adrian Cristea, ci la alt fotbalist ”dotat”. Că așa merge treaba cu pițipoancele. Ori se mărită cu moși libidinoși cu conturile grase ori cu fotbaliști fără creier, tot cu conturile grase. Ce să mai zic... ”blondo, ți-ai făcut-o cu mâna ta”, iar pentru Bote: ”spor la dans”, pentru că participă la ”Dansez pentru tine”.
Guță se face rocker... continued
Am postat anterior un clip care îl înfățișează pe Guță îmbrăcat în metalist, deși el susține că e rocker, distrugând piesa ”20” a trupei Voltaj cu vocea lui de manelist. Să fim serioși, dacă vrea să se reorienteze n-are decât, dar eu i-aș recomanda să rămână la manelele lui pentru că acolo are succes și face bani. Dacă se face rocker nu face decât să se facă de râs, pentru că nu i se potrivește.