6 aprilie 2010

Pasteti fericiti

A venit și paștele, am strigat iar ”Adevărat a Înviat!” ca răspuns la tradiționalul ”Hristos a Înviat!”, și am văzut iar oameni care au mers la slujba de Înviere numai pentru că se dădea pâine și vin. Cu accentul pe vin. Nu mă includ aici, bineînțeles. Nu oi fi eu sfânt pe perete, dar nici chiar așa nu am ajuns. Îmi permit singur vinul de toate zilele, nu îmi trebuie pomană.
În fine, ciocăniți-vă ouăle și bucurați-vă, căci a mai trecut un an și criza încă îi trece peste cap lui Boc, oricât s-ar chinui să se ridice pe vârfuri ca să se vadă și el un pic. PAȘTE FERICIT!
Apropo, hai să facem referire și la mâncare un pic:


Gata! Sunt sătul! Am savurat destul pozele. Măcar atât, că anul ăsta carnea de miel e doar un vis.. scump, dom'le, scump! Și dincolo era și mai scump! Hai să și punem niște muzică de paște dacă tot vorbim de asta:

Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Muzica
Atenție la a doua piesă. În loc de ”și celor din morminte...”, zice ”și celor din mormânturi...”. Oare asta e varianta modificată de Elena Băsescu?!