5 februarie 2010

Piraţii din Caraibe

Ziceam mai demult că m-am săturat de Piraţii din Caraibe (seria cu Johnny Depp), care a fost difuzat la noi şi de ProTV şi de PrimaTV. Pe atunci mi-am spus că ar fi culmea să mai dea şi Antena 1 Piraţii... şi ghiciţi ce reclamă am văzut întâmplător pe Antena 1... reclamă la Piraţii din Caraibe: Blestemul Perlei Negre, care va fi difuzat vinerea viitoare.
Se pare că ăştia nu se satură să se copieze unul pe altul. Ori Antena nu conştientizează că filmul a fost difuzat înaintea lor de ALTE POSTURI, ori intenţionează să difuzeze toată trilogia, ceea că mă îndoiesc. Şi acum, ProTV-ule, bagă repede contraatacul. Nu trebuie mare lucru, căci orice film e o alternativă bună pentru Piraţii din Caraibe, pe care l-am mai văzut de nu ştiu câte ori şi mi s-a acrit de el. Nu critic filmul, care este excepţional, ci faptul că este difuzat, pe rând, de toate posturile de la noi. Ce mai urmează acum? Să îl dea şi pe OTV?! Rămân la decizia mea de a nu utiliza televizorul decât dacă e absolut necesar.
EDIT: M-am interesat. ProTV-ul o să dea Terminator 3 în ziua respectivă. Chiar sunt curios ce audienţe or să aibă ambele posturi.