23 decembrie 2009

Păţanie pe Net

Umblam eu pe net fără niciun motiv anume, când mi-am zis: "ia să intru pe filelist să văd ce mai e nou". Şi intru, bag userul şi parola şi... pac! Primesc un şut sub centură! Am luat disable! De ce? Ei, uite de-aia! Un primat care duce lipsă de cerebel (ca să nu îi spun altfel, deşi aş putea să mă exprim în termeni mult mai duri pe blog, dar prefer să nu mă cobor la nivelul lui) mi-a spart contul şi a înjurat în comentarii, legat de un candidat la alegerile prezidenţiale. Văzând situaţia nasoală în care mă aflu, i-am trimis un email adminului în care i-am explicat ce şi cum, după care aştept... o zi, două, nema. Am mai trimis un email, poate primul s-a pierdut pe drum... tot nema. Bag piciorul, zic, deja arată a bătaie de joc. Mă apuc şi scriu un email cu cuvinte grele (înjurături cu m... şi cu p...) pe care îl expediez adminului... aştept... nimic. Ce naiba?! O fi murit adminu!
În fine, nu-i mare lucru, mai există şi alte trackere în gen, dar asta mi se pare o bătaie de joc, şi dacă toţi cei care se află sau se vor afla în astfel de situaţii or să păţească la fel, e de prost gust deja. Adică.. măi, noi suntem tracker respectabil, suntem baştani, suntem pe primul loc. Bine şi userii?! Care useri?! Da' ce, avem nevoie de ei? Dă-i în mă-sa, oricum nu ştiu decât să descarce torentele pe care noi ne chinuim să le urcăm şi pe urmă ne înjură ca în mahala pentru că nu am pus poze în descriere. Cam aşa gândesc cei care se ocupă de filelist.