4 decembrie 2009

Băse Manelarul

Da, aţi citit bine, nu mai e Băse Marinarul (adică e, dar aici vorbim despre altceva), ci Băse Manelarul. Am găsit pe YouTube cea mai mare porcărie din câte mă aşteptam să găsesc azi (pentru că eu mă aştept tot timpul să găsesc câte o porcărie pe net, dar asta le-a întrecut pe toate!). Cică "Nicolae Guţă şi Roxana - Pe Băsescu îl votăm".
Doamne fereşte! Căpitane, vine icebergu şi mata te-ai închis în cabină şi asculţi manele?! Ce marinar eşti tu? Ruşine să îţi fie! Bine că nu îl pui pe Guţă premier că ai fi în stare! Doar el e un mare tehnocrat! În fine, nici tovarăşul Iliescu... scuze, am vrut să zic Geoană, nu e mai bun. Aşadar... cum dracu' să mergi la vot când nu ai pe cine să votezi?!
Nu o să urc maneaua lui Băsescu pe blog pentru că nu vreau să îmi "murdăresc" spaţiul web cu aşa ceva.