28 august 2009

Vorbesc ca să nu tac...

Fiindcă tot nu am mai zis nimic de mult (oricum nu prea am ce să mai zic în afară de faptul că ăştia de la UPC sunt bulangii!!!! şi vă zic şi de ce: de un an de zile nu s-au putut înţelege draq pt GSPTV şi pe net îl prinzi când ai noroc, iar de DIGI ce să zic.. nici nu mă aştept să îl bage). Apropo, dacă vreţi să vedeţi meciurile pe DIGI SPORT sau pe GSPTV, intraţi pe acest site şi daţi click pe bannerul de sub titlul meciului dorit. De menţionat că vă trebuie Sopcast.
Aşa, să trec la subiect. Am făcut o croncică să îi zicem aşa a meciurilor din această seară din Europa League:
Azi cu toţii am strigat:
Dinamo s-a calificat!
Dar şi Steaua, de altfel,
Datorită lui Bănel!
Vasluiul nu a câştigat,
Că trei goluri a-ncasat!
Pe cehi tare i-a durut
Când CFR i-a f***t!
Timişoara vine-n grupe,
Hai la Iancu să vă pupe!
Urziceni e în Champions League
De toţi trece ca şi un MIG.
Şi cu asta am încheiat
V-am spus tot ce s-a întâmplat!


Cam asta e... clar şi răspicat, nu?! Faceţi loc, Românii dau năvală în Europa! Şi staţi liniştiţi! Pe ăia care intră pe teren când pierde echipa îi lăsăm acasă... că doar le-a ajuns distracţia! Să ne mai lase şi nouă! (glumeam).