14 august 2009

RIP Valeriu Lazarov

Nu am avut nici timp, nici chef să citesc ziarele sau să urmăresc știrile săptămâna asta, astfel că am fost surprins să aflu azi, citind într-un ziar pe care l-am văzut întâmplător la ghișeul de ziare că a murit Lazarov. Se vede, sunt în urmă cu știrile, nici n-am mai scris pe blog așa des cum scriam înainte... dar în fine, să trecem la lucrurile importante.
Înmormântarea.. adică incinerarea a avut loc Miercuri, la catedrala La Paz. Am aflat din același ziar că la respectiva ceremonie funerară au venit, printre alții, fostele soții ale producătorului TV, precum și actuala soție a acestuia, Augusta Dumitrașcu. Ceea ce m-a șocat în mod negativ este că singura vedetă din România care a apărut la înmormântare a fost Andreea Marin. Cred că la ce a realizat omul acesta pentru televiziunile din România, merita să fie comemorat de mulți dintre oamenii pe care îi vedem la TV în fiecare zi, pentru că datorită lui au ajuns ei la TV.
Și bomba! Se pare că Lazarov (73 de ani), a murit la cinci zile după operația de cancer la colon. Medicii din Spania bagă motive, normal. La început au zis de septicemie, apoi au dat vina pe insuficiența pulmonară. Doctorii români nu sunt de aceeași părere. Ei cred că a fost vorba de o eroare medicală. Tot ce se poate. Asta ca să vedeți că nu numai românii o pot da în bară.
La final... câteva cuvinte în memoria lui Valeriu Lazarov: a fost un om extraordinar, care prin realizările sale ar fi făcut televiziunea un loc mai bun dacă n-ar fi apărut OTV-ul sau emisiunile gen ”Acces Direct”. Odihnească-se în pace!