15 august 2009

Nuuuuuuuuuuu!!!!!!!

Gata! Am văzut totul! După asta pot să mă duc în fața parlamentului și să îmi dau glonț! Reclame politice pe YouTube! Vizionam un clip de pe YouTube, și când s-a terminat, deodată, ce credeți că apare pe ecran?! Reclama sitului lui Mircea Geoană. Păi, măi oameni buni, azi mâine o să îi vedem fățăul lui Băsescu pe Google sau Goagăl cum i se zice mai nou. Parcă și văd, nu se mai numește Google Search ci Băse Search. Cu șuvița lui Băsescu în locul siglei Google și cu un câine vagabond în locul butonului „Mă simt norocos” (sau I feel lucky, cum vreți). Nu vreau să îmi imaginez cum ar arăta chestia asta. Deja ăștia cu politica au ajuns peste tot. Absolut peste tot. Au ajuns chiar la limita disperării dacă își fac reclamă pe YouTube. Nici măcar pe internet nu mai pot sta fără să aud de libidinoșii care ne fură zi și noapte?! Dacă așa stă treaba, îmi bag picioarele în el abonament la internet și la televizor, mai puțin la canalele XXX care sunt cele mai tari pentru că acolo CHIAR n-ai nicio șansă să găsești reclame politice, în afară de cazul în care duduia Udrea se gândește să își facă reclamă pe Private Spice.
În concluzie, le dedic celor de pe la noi de prin politică următorul citat din Paraziții, piesa Fuck You România:
Vreți să faceți ceva pentru mine? Faceți infarct!