23 mai 2009

Vin alegerile!

Se apropie alegerile europarlamentare (7 Iunie)! Din nou se pregătesc preoţii să îşi deschidă larg uşile Bisericilor şi să îi primească pe politicieni la spovedanie după ce se termină campania electorală. Normal, doar mint cu carul în faţa lui Dumnezeu şi a poporului. Ne bagă pe gât o mie şi una de promisiuni (pe care noi însă nu suntem proşti să le credem) şi se aşteaptă să îi votăm.
Anul ăsta îmi permit să am şi eu un preferat la Europarlamentare. Ba chiar 2. Şi am să motivez opţiunile mele:
- Mai întâi EBA, fiica Marinarului, care a decis să îi dea ţeapă lui Băse şi să se facă candidată independentă. S-a gândit, poate, că nefiind în partidul lui tăticu' va avea "succesuri" în carieră. Dar oricum, mi-e simpatică fata şi cred că ar trebui să o alegem să le dea lecţii de limba română ălora din parlamentul european. Şi desigur, trebuie să îl trimitem şi pe Vanghelie cu ea, doar amândoi au cunoştiinţe vaste în domeniu.
- Apoi, Gigi Becali. Pentru că poate dacă va fi ocupat cu parlamentul european nu va mai băga Steaua în căcat cum face de obicei. Şi totuşi nu e o idee foarte bună, pentru că dacă ăsta ajunge să ne reprezinte în Europa, chiar nu mai scăpăm de renumele de Mămăligari. Doamne fereşte să meargă cu oile la Bruxelles, că am pus-o de oaie! Ne mănâncă cu zile! Şi prietenul lui, Vadim, la fel! Ăsta e în stare să intre în parlamentul de la Bruxelles cu un alai de unguri spânzuraţi, cu Marko Bela în frunte, după el.
Deci, spun pas şi de data asta alegerilor, deşi... mda, votaţi EBA dacă vreţi (eu vă recomand!), dar eu rămân ferm pe poziţie!
Apropo, uite cum să scăpaţi mai uşor de chinurile de după alegeri. Aşa ar trebui să facă la orice secţie de votare: