23 mai 2009

Nea Jiji, performanţă nema?

Am ajuns să o văd şi pe asta! Gigi Becali s-a autoproclamat antrenor la Steaua! Am aşteptat să joace Steaua primul meci cu el antrenor înainte să comentez, şi din moment ce am văzut cum merge treaba, adică bătaie, pac! pac!, am decis să desfiinţez hahalerele care zic că Becali e antrenor bun.
Nu e de mirare că pleacă toţi antrenorii de la Steaua. Cu Jiji Viteazu' acolo la ce bun să mai scoată patronu' 5.000 - 10.000 de euro pe lună din buzunar ca să îşi plătească antrenorul?! (Nu mă criticaţi prea tare dacă am greşit suma, nu mă pricep la valuta din fotbal). Treaba stă în felul următor. De exemplu Lăcătuş e în stare să facă minuni cu o echipă, aţi văzut doar, la UTA ce a fost. Cum s-a dus Lăcătuş, cum a retrogradat echipa! Dar cu Gigi Becali prin preajmă, care nu îşi poate închide gura şi nici nu şi-o va închide până nu i-o coase cineva, nu poţi face performanţe. Cu Olăroiu a fost altă treabă. În Oli avea încredere Gigi pentru că Oli a dus Steaua în Champions League, dar dup-aia să îţi baţi joc aşa de fostele glorii ale Stelei, Hagi, Dorinel şi Lăcătuş... aşa ceva nu e permis! Sincer, cred că Gigi ar trebui să se lase de fotbal şi să vândă echipa. Şi ar trebui să se lase şi de politică. Se vede că nu are minte de aşa ceva. Se vede după ce aliat are. Şansele ca PRM să câştige alegerile cu alianţa Vadim - Becali sunt sub 0. Asta e sigur.
Un singur sfat am pentru Gigi Becali: Întoarce-te, frate la stână! Acolo poţi fi preşedintele oilor, patronul oilor, chiar şi antrenorul lor. Cu oile faci ce vrei 'mata, dar pe noi lasă-ne în steaua noastră! Nu vezi că suntem nişte amărâţi?! Nu suntem demni de atenţia pe care ne-o acorzi! Du-te la oi! Ele te merită cu adevărat!