17 mai 2009

Acum înţeleg...

Acum înţeleg de ce TVR face tot posibilul să aleagă o piesă care nu are şanse adevărate la câştigarea Eurovisionului în fiecare an. Nu ştiu despre voi, dar după ce am văzut la Moscova (scenă, efecte, lumini, etc), am dedus totul. Toată conspiraţia din spatele alegerilor proaste făcute de juriul TVR. Nu spun că piesa Elenei Gheorghe nu a fost bună, doar că mereu e loc de mai bine. Probabil nu meritam să fim în a doua jumătate a clasamentului, dar asta e. Singurii care ne-au dat 12 puncte au fost fraţii noştrii de peste Prut, Republica Moldova, şi asta numai pentru că şi noi le-am dat lor tot atâtea puncte.
Deci, să revenim la motivul iniţial a acestei postări. De ce alege TVR-ul mereu piese care foarte clar nu au şanse să câştige concursul. E la mintea cocoşului! Aţi văzut ce scenă au avut ruşii? Ce lumini, ce efecte speciale... cum naiba credeţi că îşi va permite statul român să îndeplinească aceste condiţii?! Cum se vor îndura burtoşii din parlament să scoată din buzunare şi să finanţeze un asemenea eveniment când pot pur şi simplu să tragă nişte sfori şi să rămână cu banii?! "Adică, ce dracu', noi am făcut împrumuturi pe la UE, pe la FMI, ca să organizăm Eurovisionul? Dă-l încolo! Mai bine rămânem noi cu banii în buzunar!". Aşa gândesc ei.
Cu finala Europaleague a altă chestie. Acolo pot face bani din vânzarea biletelor. Şi în plus evenimentul e finanţat de Federaţia Română de Fotbal cu bani de la UEFA. E trist ce se întâmplă. Noi dăm dracului totul, singurele evenimente la care mai merg românii sunt meciurile de fotbal! Adică: "Hai, gagică la un film!" "Ce film, mă?! Nu ştii că joacă Steaua cu Dinamo în seara asta?! Hai repede la stadion până mai sunt bilete!".
Câştigarea Eurovisionului nu se bazează numai pe voce, ci şi pe spectacol. Offff! Iar! Eu nu înţeleg chestia asta. Pentru că tocmai din spectacol s-a născut maneaua. Au ăştia un videoclip cu maşini tunate şi gagici şi mai şi, şi gata! Ce contează că ăla din videoclip, un burtos la costum, cu ghiuluri pe fiecare deget, cu lanţ de bicicletă la gât şi cu o freză făcută de băiatul de serviciu de la magazinul de peste drum de frizerie, cântă ca un porc pe cale să fie sacrificat?! Important e ca manelarul să se holbeze la ţâţele ăleia de dă din buric în videoclip.
Bine, nu spun că Norvegianul nu a cântat bine sau ceva în genul, doar că nu cred că el trebuia să câştige. Pur şi simplu au fost alţii mai buni. E ca şi cum ar primi premiul 1 la olimpiadă cel cu 9,80 în loc de cel cu 9,90 pentru că profilor le-a plăcut ochii lui şi i-au mai dat de la ei 20 de sutimi ca să-l întreacă pe cel mai bun. Probabil o să mă urâţi pentru asta, dar eu aş fi dat premiul Islandei. Tipa a cântat mult mai bine decât puştiu' din Norvegia. Dar asta e părerea mea şi nu oblig pe nimeni să mi-o împărtăşească.