28 noiembrie 2008

Trilulilu şi reclamele politice...



Recent am observat că dacă vrei să vezi un filmuleţ pe Trilulilu, trebuie mai întâi să suporţi o reclamă de câteva secunde. N-am nimic cu reclamele. Tre' să aibă şi omul o sursă de bani, nu?! Dar ceea ce m-a intrigat e că multe din reclamele alea sunt politice. Reclame anti PSD făcute de cei de la PNL. Ceva în genul "Dacă susţii PSD du-te la ski" sau "Cine a votat să nu primească tinerii calculatoare? PSD. Deci votaţi PNL"(cu asta sunt de acord - nu cu votatul PNL-ului, ci cu ceea ce a votat PSD). Păi dacă nici asta nu e calomnie, eu sunt mai bogat ca Gigi Becali. Una e să îţi faci reclamă politică... bla bla bla... votează bla...bla...bla... şi alta e să defăimezi alt partid (care era faimos numai prin hoţii oricum)... bla...bla...bla...nu votaţi PSD că sunt hoţi, votaţi bla...bla...bla...
De ce nu se iau măsuri în acest caz? Chiar dacă e campanie electorală, aşa ceva nu e permis! Pot să zic şi eu atunci:
Nu îi votaţi pe schizofrenicii ăia de la PNL, PSD-PC, PD-L, PC, PRM, PNG, UDMR şi ce alte partide sunt! Ei sunt nişte hoţi! Vor doar să vă golească buzunarele! Să mărească impozitele! Nu va fi deloc mai bine! Dacă vreţi să vă fie bine, votaţi-mă pe mine!

De-asta eu consider că anul acesta doar idioţii vor merge la vot.