26 noiembrie 2008

NU Votez!



Primul articol pe care îl scriu azi e legat de clipul publicitar în care vreo 5-6 oameni veseli îşi spun planurile pentru Duminică, 30 noiembrie 2008, şi printre ele includ şi mersul la vot. Dar dacă atâţia oameni merg la vot, de ce în clipul publicitar apar ACEIAŞI 6 oameni?Vă spun eu de ce! Sunt plătiţi să zică, virgulă, că merg la vot. Dacă ar merge la vot, oamenii ar juca şi în clipul publicitar... dar ce să-i faci dacă cetăţeanul român e intelijent şi nu merge la vot.
Şi apoi... unele campanii electorale sunt pur şi simplu idioate. Vă dau un exemplu clar, din proprie experienţă. Stăteam liniştit în casă, văzându-mi de treaba mea, când aud pe stradă, cu volumul dat la maxim, vechea strigare fotbalistică "Campionii! Campionii! Ole! Ole! Ole!". Am sărit în sus de bucurie, crezând "mamă, vine Hagi la noi pe stradă!", şi am ieşit la poartă. Când colo, ce să vezi?! PSD-ul folosea strigarea că să îşi facă campanie electorală (şi aici nu ocolesc cacofonia), şi mi-au dat şi mie un pix... care surpriză! Nu scrie! Deci dacă vreţi promisiuni care nu vor fi niciodată îndeplinite şi pixuri care nu scriu, votaţi PSD!