5 iulie 2009

Am revenit


În memoria lui Michael Jackson...

Nu ştiu cum reuşesc ca de fiecare dată când plec în vacanţă să stau departe de orice legătură cu internetul, dar cert e că timp de 18 zile am tăcut.
Şi trebuie să spun că perioada asta nu a fost una liniştită defel. Mai întâi am fost frustrat că nu am avut ocazia să comentez afirmaţia aia a lui Băsescu "şcoala scoate tâmpiţi", pentru că aveam ce zice, dar acum e prea târziu, pentru că a trecut şi nu mai e de interes general. Totuşi am o replică pentru preşedinte: "Da, şcoala scoate tâmpiţi, dar tâmpiţii ăia se fac marinari şi apoi intră în politică şi ajung şefi de stat!".
Apoi ar mai fi moartea super mediatizată a lui Michael Jackson. Zici că s-au transformat emisiunile de ştiri în "Acces Direct", cu tot felul de prostii legate de testament cu speculaţii cum că ar fi luat nu ştiu ce medicamente. Măi, omul a murit, lăsaţi-l să se odihnească în pace!