1 ianuarie 2009

La mulţi ani 2009! Criticile programelor de revelion.



După ce am puşcat şi ultima petardă (petardele se cumpără fără probleme de la bişniţari, care împânzesc centru oraşului toată ziua încă de săptămâna trecută şi poliţia îi priveşte cu nepăsare... asta e România!), şi am băut ultima duşcă de şampanie, am decis că e momentul să vorbesc.
Am păstrat treaba asta până m-am simţit în stare să o fac. Adică până am dat pe gât destulă băutură încât să pot afirma că nu mai sunt în deplinătatea facultăţilor mintale, cel puţin vreo două zile şi ceva. Acum, după ce "am prins curaj", cum se zice, am trecut la acţiune.
Aici mă adresez în numele celor ce au petrecut revelionul acasă sau în vizită pe la rude, în concluzie, în faţa televizorului (dacă aţi fost mai deştepţi şi aţi închis televizorul, bravo vouă!).
Invazia Manelelor
Anul acesta am fost dezamăgit de prestaţia Antenei, care o ţinea una într-una în manele: Adi Minune, Vali Vijelie şi nu mai ştiu cine... toţi "cântau de supărare". Numai Guţă lipsea. Bag seama că el e mai deştept şi nu caută să îşi facă publicitate negativă, precum ceilalţi. De asemenea, ideea asta cu "călătoria prin timp" a aceluiaşi post este un clişeu destul de expirat, cu daci, cu romani, cu Ţepeş, cu Împuşcatu', etc. Bineînţeles, până şi un clişeu poate fi exploatat şi făcut să nu mai pară aşa de "clişeu", însă ei mai mult au înrăutăţit situaţia. Cu Negru cu tot, a fost un dezastru, cel puţin cât m-am uitat eu. Măcar de nu erau şi manelele...
Să nu mai vorbesc de Naţional TV, care a trebuit să aducă manelişti necunoscuţi, având în vedere că Antena 1 i-a luat pe toţi cei cunoscuţi şi barosani.
Revelionul lui Măruţă
Pro TV a scos la bătaie ce are mai bun pentru acest revelion... pe Andra şi Măruţă! Păi da, trebuia să dea şi ei ceva, din moment ce Voiculescu a pus mâna pe toţi maneliştii. Măruţă a râs şi s-a distrat, şi cu Andra a dansat, iar în final "Happy New Year" ne-a urat... dar şi prestaţia Pro TV-ului a fost lamentabilă în final. Cu tot cu Ţociu şi Palade, Măruţă şi Andra, nici Pro TV nu a făcut un revelion "ca odinioară". Singura chestie care într-adevăr mi-a plăcut a fost partea cu ţiganii din telenovelă, deşi pe ecran apărea sigla de la "Acasă".
OTV şi revelionul lui Vanghelie
OTV, normal, a difuzat Revelionul lui Vanghelie, primarul care este, de la Romexpo. Bravo, domnule Diaconescu. Se vede pe cine şi unde pupaţi. Mă aşteptam să difuzaţi "Ultimul Revelion al Elodiei" sau ceva de genul ăsta. Dar a ieşit destul de bine, din moment ce dacă sunt manele, sunt din cauza lui Vanghelie, nu a OTV-ului.
Muniţia grea...
Mda... Prima TV a scos la bătaie muniţia grea! Începi cu o parodie fenomenală după "Star Wars", plus "Cronica Cârcotaşilor" direct din Salzburg, după care completezi blatul cu "Mondenii", şi termini cu "Noaptea Ororilor 3", cu Trăzniţii din Nato. Să zicem că asta merge în comparaţie cu altele, bine că nu apar şi manelişti. Dar... să fim serioşi, am râs cu lacrimi când Mondenii i-au imitat pe Naomy şi pe Nikita. Dacă ar fi să alcătuiesc un top al programelor de revelion 2009, Prima TV ar ocupa primul loc, fără doar şi poate.
Şi am terminat...
Poate îmi veţi purta pică fiindcă am criticat o televiziune care v-a plăcut foarte mult, poate că sunteţi manelişti şi abia aşteptaţi să puneţi mâna pe mine, acum nu mai contează, eu mi-am făcut datoria, am criticat pe cine trebuia, am lăudat pe cine am crezut de cuviinţă... şi LA ANUL ŞI LA MULŢI ANI!

N.B! Un vot în plus în sondaj! Se vede că a avut efect faptul că l-am mutat mai jos!