5 august 2010

UEFantasticii

Update (septembrie 2011): GSP chiar nu a mai avut drept de televizare pentru Liga 1, insa magarii au reusit sa ramana pe piata transformandu-se in post public, difuzat gratis de toata lumea, iar grupul Intact difuzeaza meciul care trebuia dat pe A1 pe acest post. Cat despre DIGI, pai mi-am bagat si eu si sunt super multumit. Iar despre Champions League... sa se uite cine are Dolce Sport.
UEFantasticii, din păcate, nu sunt românii de data asta. Am avut parte de emoții și surprize în seara asta, iar concluzia mea este că ambele echipe românești care au disputat partide s-au prezentat foarte slab.
În primul rând, felicitări Timișoarei fiindcă au un noroc ceva de speriat. Adică, să revii de la 3-0 în a doua repriză și să te califici cu un gol marcat în ultimul minut de prelungiri, la mustață, e categoric noroc. Nu cred că or să mai aibă asemenea sorți favorabile altă dată.
Cât despre Hajduk - Dinamo, ei bine, pot să afirm că am văzut un alt Middlesbrough - Steaua când ne-au făcut de rahat englejii după ce aveam un avantaj de 3 goluri. Și acum Dinamo, care bătuse cu 3-1 în tur, adică în Ștefan cel Mare, avea avantaj de 2 goluri, dar a pierdut acasă la croați cu 3-0. Deci scor final Hajduk 4, Dinamo 3. Am văzut în seara asta o Dinamo slabă rău, un portar demn de liga a 3a și un Andone dezamăgit, pe bună dreptate, și niște suporteri supărați. Nu știu dacă dinamoviștii sau croații au aruncat cu fumigene, dar oricum, vinovaților să le fie rușine.
În final, încă sunt FOARTE NERVOS FIINDCĂ LA ROMÂNI E POSIBIL CA O TELEVIZIUNE LA CARE N-ARE ACCES TOT POPORUL SĂ TRANSMITĂ EUROPA LEAGUE! Ce ar fi ca și meciurile de Champions League să fie transmise tot de Digi Sport?! Atunci v-ați enerva, o, voi, ”fani ai fotbalului”, care stați degeaba? Atunci ați ieși în stradă și i-ați băga în origini pe Voiculescu și pe ceilalți responsabili de GSP și de DIGI SPORT? Cred că nu. Așa-i românul, se mulțumește cu ce piratează de pe net.
Mi se pare stupid din partea burtoșilor care conduc GSP și DIGI SPORT să nu vândă drepturile și altor furnizori de cablu din țară. Pentru că așa își fac rău lor. Dacă ar vinde aceste drepturi, furnizorii (care, trebuie să recunoaștem sunt niște idioți fiincă n-au acceptat oferta inițială) ar fi obligați să împartă câștigurile de pe urma acestor posturi cu ei. Asta pentru că, evident, oamenii vor trebui să plătească în plus să primească DIGI SPORT și GSP. Mă întreb, totuși, ce ar fi dacă măgarii ăștia ar pierde drepturile de televizare?! Vă zic eu, ar da faliment (DOAMNE DĂ!!! MĂ DUC LA BISERICĂ ÎN FIECARE DUMINICĂ DACĂ DĂ DIGI SPORT FALIMENT! ȘI GSP LA FEL!!!).