28 iulie 2010

Cică i-au dezhumat pe Ceaușești!

Se pare că și-au găsit ai noștri ceva de lucru după ce micuțul Boc a mai scos una din perlele lui geniale pe gură (adică să cerem bonuri la orice cumpărătură am face și la finalul anului să mergem să ni se scadă TVA-ul care cică o să scadă de la 24% la 25%). Normal, prostia e omenească și pinguinul o are din plin. Așa că, ce să facă ai noștri guvernanți ca să distragă atenția poporului de la infama criză din urma căreia tot ei vor avea de câștigat fiindcă iau împrumuturi de la FMI (Eu is fucking blind!!!) în neștire și țara tot în căcat e? Sincer să fiu nu știu ce căutăm noi în UE. Aș zice că ne-am încadra mai bine printre țările africane de lumea a treia (știu, o să mă contraziceți, dar nu suntem departe de ei). Dacă la unguri, de exemplu o autostradă se face în 2 ani de zile, românii sunt mai cu coarne și angajează americani, așa că ciuciu bani europeni deci ciuciu autostradă. Cred că nici strănepoții noștri n-or să ajungă să conducă pe Autostrada Transilvania. Și atunci o să arunce cu roșii în strănepoții lui Berceanu!!
În fine, deviez de la subiect și nu e bine. Voiam să zic că l-au dezhumat pe Împușcatu!!! Oare în ce poziție l-au găsit?! Că sunt convins că s-a răsucit în mormânt destul când a văzut cum a ajuns țara în lipsa lui.
Bine, rectific ce am spus mai sus, deși e drept că guvernanții și-au dat acordul datorită motivelor enunțate de mine mai sus. De fapt, am găsit un articol care zice că Ceaușeștii au fost dezhumați la cererea soțului Zoei Ceaușescu, Mircea Oprean, ca să vadă dacă sunt sau nu adevărații Nicolae și Elena îngropați în cimitirul Ghencea. Citiți articolul pentru mai multe: http://www.gds.ro/Ultima%20ora/2010-07-21/Sotii+Ceausescu+vor+fi+deshumati+pentru+prelevarea+de+probe+biologice.
Eu mă depărtez acum de la acest subiect pentru că sunt mai îngrijorat de schimbările astea de climă, odată caniculă odată ploi torențiale, și sunt și mai îngrijorat de faptul că Arieșul se umflă mult prea tare în pene (mai are puțin și trece de primul dig) și cel mai îngrijorat sunt de răceala care mă paște după ce, pe timp de caniculă, m-am menținut în formă cu bere rece ca gheața, direct din congelator.