9 octombrie 2009

În țara grevei generale...

Iar scriu cu întârziere despre un subiect fierbinte, și asta pentru că timpul nu îmi permite să mă dedic blogului cât de mult aș vrea.
Land of Choice - sau mă rog, în cazul nostru ”Land of the dead”, căci așa o să ajungem dacă țara merge tot așa. Subiectul pe care îl abordez acum este greva generală de pe 5 octombrie.
Ce grevă a fost aia? Simplu. Toți bugetarii au intrat în grevă. Grozav, nu? Așa mă gândeam și eu. Doctorii te lasă să putrezești pe coridoarele spitalelor, cică primesc numai urgențele - e grevă, ce puii mei?!
Școală nu se face - tot pentru că e grevă. Bine, și ce-i cu asta? Adică ”Băi, hai să facem grevă, poate ne mărește ăștia leafa, mâncaț-aș!”. Ăsta e un gând la care profesorii își permit să zâmbească vicleni pe sub mustață, iar elevii trebuie să se mulțumească să strâmbe din nas și să stea acasă, o zi întreagă, de pomană. E o bătaie de joc în toată puterea cuvântului. Da, asta e, își bat joc de bieții elevi. Bun, deci se face grevă, nu se fac ore, rezultă că se rămâne în urmă cu materia. Punem o acoladă și încă un rezultă: recuperări sâmbăta. La acest gând atât profesorii cât și elevii strâmbă din nas nemulțumiți, pentru că nimănui nu îi arde sâmbăta de școală. În concluzie, în sâmbetele de recuparare clasele sunt goale. Mai știți greva aceea de acum 4 ani, când profii au protestat trei săptămâni și s-a stat acasă?! Ei bine, după aceea ni s-a zis să venim sâmbăta la recuperări. Nu știu ce fac alții, cum gândesc ei, dar eu prefer un weekend full, nu doar un demo de o zi (ceva în genu... ”Azi e weekend, copii. Bucurați-vă de el, că mâine aveți zi grea. Vă dau lucrare din toată materia.”). Cert e că eu nu m-am prezentat la ore atunci și nu am să vin nici de acum înainte sâmbăta la școală pentru recuperări pentru că o ceată de bugetari vrea salarii mai mari.
Și tot legat de grevă, ar fi o chestie interesantă să facă și pompierii grevă (tot bugetari și ei, mâncai-ar tata!), și să facă diferența - doar urgențe - ceva în genul: ”- Nu intervenim decât la urgențe, ne pare rău. - Bine, dar mi-a luat foc casa! - Și ce mă interesează pe mine?! Sunt în grevă! Pune mâna pe o găleată și stinge focul singur.”
În concluzie... ce să mai zic... baftă în continuare cu grevele, oricum guvernul va găsi o cale să vă fure și tot la ei or să ajungă banii... dar, pentru numele lui Dumnezeu, faceți grevă!

P.S: Dedicație pentru idiotul(-oata) care mă tot sună cu număr necunoscut: Băgați-aș telefonu în nas să îți cadă în batistă când îți suflii mucii!